Konkursy Graficzne
Konkursy graficzne to często organizowana przez firmy i instytucje forma wyboru logotypu i identyfikacji graficznej firmy. Zamiast skupiać się na jednym grafiku, firmy oferują przetarg konkursowy, w którym mają do wyboru szeroką gamę projektów, dedykowanych tylko im. Konkurs na logo jest tutaj dobrym przykładem. I dużą szansą dla grafików amatorów na pozyskanie wartościowego doświadczenia, jak i możliwość nawiązania współpracy z firmami. Nie oznacza to jednak, że konkursy dla grafików są tylko dla amatorów. Specjaliści również często biorą w nich udział. W przypadku gdy projekt wygrywa, firmy z reguły chcą z twórcą kontynuować współpracę w celu tworzenia spójnej identyfikacji, wykreowanej przez jednego projektanta. Dla tego jest tak wiele osób o różnych poziomach zaawansowania zainteresowanych.
W tej kategorii znajdziesz zbiór konkursów dla grafików, bez ograniczeń wiekowych. Są tutaj konkursy dla młodzieży, amatorów i specjalistów. Wyzwania, z jakimi przyjdzie Ci się mierzyć w zadaniach konkursowych to projekty logotypów, identyfikacji wizualnych, ulotek, plakatów i wielu innych koncepcji. Nagrody, jakie można otrzymać w konkursach graficznych to bardzo często wysokie nagrody pieniężne i możliwości współpracy z firmami długoterminowo.